Illusztráció laptoppal és fekete alapon fehér digitalizációra utaló rajzokkal
Illusztráció laptoppal és fekete alapon fehér digitalizációra utaló rajzokkal
Illusztráció laptoppal és fekete alapon fehér digitalizációra utaló rajzokkal

A digitalizáció előnyei a kkv-k életében

A digitalizáció előnyei a kkv-k életében

A digitalizáció előnyei a kkv-k életében

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak Financial Services

2021. szept. 15.

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak Financial Services

2021. szept. 15.

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak Financial Services

2021. szept. 15.

Legutóbbi kkv-król szóló blogposztunkban beszéltünk már digitalizációs lehetőségekről, most pedig bemutatjuk, hogy melyek azok az előnyök, amelyekre egy modern, innovatív vállalat szinte garantáltan számíthat napjainkban.

Legutóbbi kkv-król szóló blogposztunkban beszéltünk már digitalizációs lehetőségekről, most pedig bemutatjuk, hogy melyek azok az előnyök, amelyekre egy modern, innovatív vállalat szinte garantáltan számíthat napjainkban.

Öt alapvető előnyt gyűjtöttünk össze, ezek következnek az alábbiakban.

Öt alapvető előnyt gyűjtöttünk össze, ezek következnek az alábbiakban.

Öt alapvető előnyt gyűjtöttünk össze, ezek következnek az alábbiakban.

1.Hatékonyabb működés, hiszen kevesebb a papírmunka és egyszerűbbé válnak az adminisztrációs feladatok, a dokumentumok online tárolása pedig jelentősen csökkenti a hibázás valószínűségét.

2. Elégedettebb, motiváltabb munkavállalók, mivel több idejük juthat azokra a tevékenységekre, amiket valóban szeretnek csinálni, a folyamatok digitalizációjával pedig hasznos ismereteket  szereznek. Ez különösen a kisebb cégekben fontos, ahol gyakran a teljesen más területen dolgozó munkatársaknak is van dolga a papírmunkával, így a digitalizáció révén az egész cég hatékonyabbá és produktívabbá tehető.

3. Magasabb ügyfélelégedettség, hiszen a vállalat halad a kor újdonságaival és modern megoldást kínál az ügyfeleknek. Ez kulcsfontosságú manapság, mert a lakosság - azon belül is a fiatalabb generációk - rendkívül gyorsan alkalmazkodnak az innovációkhoz és mindezt elvárják a vállalatoktól is.

4. Hatékonyabb kommunikáció az ügyfelekkel, ugyanis az online térben kivitelezett marketing kampányokkal és hirdetésekkel - az adatok elemzésén keresztül - sokkal egyszerűbb a megfelelő korcsoportot és ügyfélszegmenst célba venni. Továbbá ezen csatornák használata költséghatékonyabb is ezáltal, hiszen a hatékony targetálás miatt sokkal kisebb összeg elköltésére van szükség 1-1 új ügyfél megszerzéséhez.

5. Diverzifikált bevételek és nagyobb stabilitás, mivel a vállalat az online térben is jelen van, képes saját közösséget építeni weboldalán vagy közösségi média felületein. Az online értékesítés, például egy webshopban, szintén segít új ügyfelekhez eljuttatni a vállalat termékeit, így diverzifikálhatók a bevételi források, ami védelmet nyújthat a nehezebb gazdasági körülmények között is. Nem véletlen, hogy a webshoppal rendelkező vállalatok nagyobb sikerrel vészelhették át a koronavírus-járványt is, mint a kizárólag fizikai értékesítést végző cégek.

1.Hatékonyabb működés, hiszen kevesebb a papírmunka és egyszerűbbé válnak az adminisztrációs feladatok, a dokumentumok online tárolása pedig jelentősen csökkenti a hibázás valószínűségét.

2. Elégedettebb, motiváltabb munkavállalók, mivel több idejük juthat azokra a tevékenységekre, amiket valóban szeretnek csinálni, a folyamatok digitalizációjával pedig hasznos ismereteket  szereznek. Ez különösen a kisebb cégekben fontos, ahol gyakran a teljesen más területen dolgozó munkatársaknak is van dolga a papírmunkával, így a digitalizáció révén az egész cég hatékonyabbá és produktívabbá tehető.

3. Magasabb ügyfélelégedettség, hiszen a vállalat halad a kor újdonságaival és modern megoldást kínál az ügyfeleknek. Ez kulcsfontosságú manapság, mert a lakosság - azon belül is a fiatalabb generációk - rendkívül gyorsan alkalmazkodnak az innovációkhoz és mindezt elvárják a vállalatoktól is.

4. Hatékonyabb kommunikáció az ügyfelekkel, ugyanis az online térben kivitelezett marketing kampányokkal és hirdetésekkel - az adatok elemzésén keresztül - sokkal egyszerűbb a megfelelő korcsoportot és ügyfélszegmenst célba venni. Továbbá ezen csatornák használata költséghatékonyabb is ezáltal, hiszen a hatékony targetálás miatt sokkal kisebb összeg elköltésére van szükség 1-1 új ügyfél megszerzéséhez.

5. Diverzifikált bevételek és nagyobb stabilitás, mivel a vállalat az online térben is jelen van, képes saját közösséget építeni weboldalán vagy közösségi média felületein. Az online értékesítés, például egy webshopban, szintén segít új ügyfelekhez eljuttatni a vállalat termékeit, így diverzifikálhatók a bevételi források, ami védelmet nyújthat a nehezebb gazdasági körülmények között is. Nem véletlen, hogy a webshoppal rendelkező vállalatok nagyobb sikerrel vészelhették át a koronavírus-járványt is, mint a kizárólag fizikai értékesítést végző cégek.