Színes illusztráció SEO felirattal körülötte fogaskerekek
Színes illusztráció SEO felirattal körülötte fogaskerekek
Színes illusztráció SEO felirattal körülötte fogaskerekek

A keresőoptimalizálás (SEO) alapjai

A keresőoptimalizálás (SEO) alapjai

A keresőoptimalizálás (SEO) alapjai

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak Financial Services

2021. okt. 22.

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak Financial Services

2021. okt. 22.

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak Financial Services

2021. okt. 22.

Említettük már korábban, hogy a digitális térbe való átállással a vállalatok marketingtevékenysége is hatékonyabbá tehető, ennek most egy újabb példáját mutatjuk be: a keresőoptimalizálást (angolul search engine optimization). A SEO egy hasznos, ugyanakkor komplex és dinamikusan változó módját jelenti annak, hogy egy weboldal előrébb kerüljön a keresőmotorok által megjelenített találatok között, és ezáltal növelni tudja a látogatók számát.

A keresőoptimalizálásra tett első kísérletek az 1990-es években zajlottak le, magát a SEO kifejezést pedig 1997-ben használták először. A piacvezető keresőmotorok évtizedek óta folyamatosan finomítják kereső algoritmusukat, ami meghatározza, hogy egyes kereséseknél milyen sorrendben jelennek meg az egyes találatok. A legismertebb keresők (Google, Yahoo, Bing) napjainkig is folyamatosan variálják azt a nagyjából 200 tényezőt, aminek egyidejű elemzésével kialakítják az úgynevezett találati listát, éppen ezért a SEO-ban nincsenek örök érvényű igazságok, a keresőoptimalizálást végző szakemberek, a webmesterek mindig az aktuális algoritmust igyekeznek minél inkább kiismerni.

Az online marketing stratégia részeként sok vállalat dönt a webmesterek szolgáltatásai  mellett, ami valóban képes növelni weboldaluk elérését, ugyanakkor ahhoz, hogy az újonnan érkező látogatókból hűséges vásárlók legyenek, nem elég a SEO alkalmazása. Kulcsfontosságú, hogy technikailag gyors és stabil, tartalmilag pedig minőségi és releváns legyen a vállalat weboldala, máskülönben a sok új látogató gyorsan elhagyja azt, a SEO-ra költött pénznek pedig nem mutatkozik érdemi eredménye. A mostani gyors bevezető után legközelebb azt is megmutatjuk, mit kell tenned annak érdekében, hogy a te vállalatod is a maximumot hozhassa ki a SEO-ból és online marketing értékes elemévé váljon a keresőoptimalizálás. 

Említettük már korábban, hogy a digitális térbe való átállással a vállalatok marketingtevékenysége is hatékonyabbá tehető, ennek most egy újabb példáját mutatjuk be: a keresőoptimalizálást (angolul search engine optimization). A SEO egy hasznos, ugyanakkor komplex és dinamikusan változó módját jelenti annak, hogy egy weboldal előrébb kerüljön a keresőmotorok által megjelenített találatok között, és ezáltal növelni tudja a látogatók számát.

A keresőoptimalizálásra tett első kísérletek az 1990-es években zajlottak le, magát a SEO kifejezést pedig 1997-ben használták először. A piacvezető keresőmotorok évtizedek óta folyamatosan finomítják kereső algoritmusukat, ami meghatározza, hogy egyes kereséseknél milyen sorrendben jelennek meg az egyes találatok. A legismertebb keresők (Google, Yahoo, Bing) napjainkig is folyamatosan variálják azt a nagyjából 200 tényezőt, aminek egyidejű elemzésével kialakítják az úgynevezett találati listát, éppen ezért a SEO-ban nincsenek örök érvényű igazságok, a keresőoptimalizálást végző szakemberek, a webmesterek mindig az aktuális algoritmust igyekeznek minél inkább kiismerni.

Az online marketing stratégia részeként sok vállalat dönt a webmesterek szolgáltatásai  mellett, ami valóban képes növelni weboldaluk elérését, ugyanakkor ahhoz, hogy az újonnan érkező látogatókból hűséges vásárlók legyenek, nem elég a SEO alkalmazása. Kulcsfontosságú, hogy technikailag gyors és stabil, tartalmilag pedig minőségi és releváns legyen a vállalat weboldala, máskülönben a sok új látogató gyorsan elhagyja azt, a SEO-ra költött pénznek pedig nem mutatkozik érdemi eredménye. A mostani gyors bevezető után legközelebb azt is megmutatjuk, mit kell tenned annak érdekében, hogy a te vállalatod is a maximumot hozhassa ki a SEO-ból és online marketing értékes elemévé váljon a keresőoptimalizálás.