Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja 2021
Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja 2021
Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja 2021

A legrangosabb hazai bankszakmai díjat nyerte el a BUPA

A legrangosabb hazai bankszakmai díjat nyerte el a BUPA

A legrangosabb hazai bankszakmai díjat nyerte el a BUPA

A február 10-én megrendezett Mastercard Év Bankja 2021 díjátadón “Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja” díjat a BUPA kapta meg.

Mastercard Év Bankja díjat kapott a Budapest Bank csoport pénzügyi asszisztense

A Mastercard Év Bankja 2021 zsűrije Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja kategóriában idén a Budapest Bank csoport által fejlesztett pénzügyi asszisztenst választotta a legjobb szolgáltatásnak. A BUPA másfél évvel ezelőtti piacra lépésétől kezdve már több mint 20 ezer hazai vállalatvezetőnek segíti a mindennapi pénzügyeit, 60 milliárd forintnyi számlát állítottak ki, és több mint 2 milliárd forint értékben egyenlítették ki költségeiket az ügyfelek. A szakmai elismerést nem csak az elért eredmények, hanem a hosszú távú fejlesztési vízióval érdemelte ki.

A Budapest Bank csoport még 2018-ban azért kezdte el fejleszteni pénzügyi asszisztensét, mert tisztában volt azzal, hogy az adminisztrációs terhek csökkentése, és az online, digitális jelenlét növelése lehet a hazai kisvállalkozások versenyképességének kulcsa. Az elképzelést nem csak az eredmények, hanem a körülmények is igazolják, hiszen a koronavírus járvány soha nem látott iramban gyorsította fel a vállalati digitalizációt. A fejlesztés célja az volt, hogy a vállalatvezetők olyan elektronikus segítséghez jussanak, amely használatával időt és energiát spórolnak, csökkenti a hibalehetőségeket, és több figyelmet hagy a cég valódi vezetésére. 

A szolgáltatás az egyik első olyan pénzügyi asszisztens a piacon, amellyel – Budapest Bank bankszámlával összekötve – a kisvállalkozók a számlakiállításon és befogadáson túl azok kiegyenlítését is egy felületen belül hajthatják végre. A bevételek és kiadások nyomon követése, a naprakész folyószámlaegyenleg a vállalkozás cash-flow-jának szemmel tartását és a pénzügyi tervezést is nagyban segíti. A termék további előnye, hogy használatával a NAV bejelentési kötelezettség is könnyen teljesíthető, hiszen a program a kiállított számlát automatikusan elküldi az adóhatóságnak. A szolgáltatás a vállalatvezetők mellett könyvelők számára is elérhető, így ők is naprakész információkkal rendelkezhetnek a cég pénzügyeiről.

Az elmúlt másfél évben közel 20 ezer vállalatvezető csatlakozott a BUPA-hoz, jelentős részük a bankszámlájával is összekötötte. Segítségével 150 ezer számlát állítottak ki 60 milliárd forint értékben, 20 ezret fogadtak be több mint 5 milliárd forint értékben. Ezek közül pedig közel 10 ezret egyenlítettek ki a felületen mintegy 2 milliárd forint értékben. 

A zsűri nem csak a számszerű eredményeket és az ügyfélelégedettséget, hanem a kitűzött víziót is díjazta. A BUPA rövid- és középtávú stratégiájában szerepel az összes hazai nagybanknál vezetett vállalkozói számlához való csatlakozás, a mobilapplikáció bevezetése, hosszabb távon pedig az egyre több típusú számla befogadásának lehetősége, valamint vállalati célcsoport kiszélesítése. Előbbiekben már kézzelfoghatók a fejlesztések: a BUPA a Budapest Bankon kívül októbertől az MKB fiókjaiban, január elsejétől pedig 7 kiválasztott Takarékbank fiókban is igényelhető, hamarosan a számláikra is rá tud majd kapcsolódni a szoftver. A mobilapp és a reszponzív felület pedig második negyedévben várható.

A Budapest Bank csoportnál mindig is arra törekedtünk, hogy ne csak finanszírozóként, hanem olyan pénzügyi partnerként álljunk a vállalkozások mellett, aki pontosan érti az élethelyzetüket, kihívásaikat, és segítséget nyújt számukra a hagyományos banki eszközökön túl is. Nagy eredménynek tartom, hogy saját erőforrásból fel tudtunk építeni egy olyan innovatív, digitális szolgáltatást, aminek sikere nem csak az ügyfélelégedettségben mérhető, hanem a hazai bankszakma is a legmagasabb szinten ismeri el. Ütemezetten haladunk, és időben el fogjuk érni a rövid-, közép- és hosszútávú céljainkat is egyaránt” – jelentette ki Barna Kornél a Budapest Eszközfinanszírozó Zrt. vezérigazgatója. 

A február 10-én megrendezett Mastercard Év Bankja 2021 díjátadón “Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja” díjat a BUPA kapta meg.

Mastercard Év Bankja díjat kapott a Budapest Bank csoport pénzügyi asszisztense

A Mastercard Év Bankja 2021 zsűrije Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja kategóriában idén a Budapest Bank csoport által fejlesztett pénzügyi asszisztenst választotta a legjobb szolgáltatásnak. A BUPA másfél évvel ezelőtti piacra lépésétől kezdve már több mint 20 ezer hazai vállalatvezetőnek segíti a mindennapi pénzügyeit, 60 milliárd forintnyi számlát állítottak ki, és több mint 2 milliárd forint értékben egyenlítették ki költségeiket az ügyfelek. A szakmai elismerést nem csak az elért eredmények, hanem a hosszú távú fejlesztési vízióval érdemelte ki.

A Budapest Bank csoport még 2018-ban azért kezdte el fejleszteni pénzügyi asszisztensét, mert tisztában volt azzal, hogy az adminisztrációs terhek csökkentése, és az online, digitális jelenlét növelése lehet a hazai kisvállalkozások versenyképességének kulcsa. Az elképzelést nem csak az eredmények, hanem a körülmények is igazolják, hiszen a koronavírus járvány soha nem látott iramban gyorsította fel a vállalati digitalizációt. A fejlesztés célja az volt, hogy a vállalatvezetők olyan elektronikus segítséghez jussanak, amely használatával időt és energiát spórolnak, csökkenti a hibalehetőségeket, és több figyelmet hagy a cég valódi vezetésére. 

A szolgáltatás az egyik első olyan pénzügyi asszisztens a piacon, amellyel – Budapest Bank bankszámlával összekötve – a kisvállalkozók a számlakiállításon és befogadáson túl azok kiegyenlítését is egy felületen belül hajthatják végre. A bevételek és kiadások nyomon követése, a naprakész folyószámlaegyenleg a vállalkozás cash-flow-jának szemmel tartását és a pénzügyi tervezést is nagyban segíti. A termék további előnye, hogy használatával a NAV bejelentési kötelezettség is könnyen teljesíthető, hiszen a program a kiállított számlát automatikusan elküldi az adóhatóságnak. A szolgáltatás a vállalatvezetők mellett könyvelők számára is elérhető, így ők is naprakész információkkal rendelkezhetnek a cég pénzügyeiről.

Az elmúlt másfél évben közel 20 ezer vállalatvezető csatlakozott a BUPA-hoz, jelentős részük a bankszámlájával is összekötötte. Segítségével 150 ezer számlát állítottak ki 60 milliárd forint értékben, 20 ezret fogadtak be több mint 5 milliárd forint értékben. Ezek közül pedig közel 10 ezret egyenlítettek ki a felületen mintegy 2 milliárd forint értékben. 

A zsűri nem csak a számszerű eredményeket és az ügyfélelégedettséget, hanem a kitűzött víziót is díjazta. A BUPA rövid- és középtávú stratégiájában szerepel az összes hazai nagybanknál vezetett vállalkozói számlához való csatlakozás, a mobilapplikáció bevezetése, hosszabb távon pedig az egyre több típusú számla befogadásának lehetősége, valamint vállalati célcsoport kiszélesítése. Előbbiekben már kézzelfoghatók a fejlesztések: a BUPA a Budapest Bankon kívül októbertől az MKB fiókjaiban, január elsejétől pedig 7 kiválasztott Takarékbank fiókban is igényelhető, hamarosan a számláikra is rá tud majd kapcsolódni a szoftver. A mobilapp és a reszponzív felület pedig második negyedévben várható.

A Budapest Bank csoportnál mindig is arra törekedtünk, hogy ne csak finanszírozóként, hanem olyan pénzügyi partnerként álljunk a vállalkozások mellett, aki pontosan érti az élethelyzetüket, kihívásaikat, és segítséget nyújt számukra a hagyományos banki eszközökön túl is. Nagy eredménynek tartom, hogy saját erőforrásból fel tudtunk építeni egy olyan innovatív, digitális szolgáltatást, aminek sikere nem csak az ügyfélelégedettségben mérhető, hanem a hazai bankszakma is a legmagasabb szinten ismeri el. Ütemezetten haladunk, és időben el fogjuk érni a rövid-, közép- és hosszútávú céljainkat is egyaránt” – jelentette ki Barna Kornél a Budapest Eszközfinanszírozó Zrt. vezérigazgatója.