Két fiatal szőkehajú nő laptopok előtt dolgoznak
Két fiatal szőkehajú nő laptopok előtt dolgoznak
Két fiatal szőkehajú nő laptopok előtt dolgoznak

A pénzügyi asszisztensek legfőbb funkciói

A pénzügyi asszisztensek legfőbb funkciói

A pénzügyi asszisztensek legfőbb funkciói

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak Financial Services

2021. szept. 22.

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak Financial Services

2021. szept. 22.

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak Financial Services

2021. szept. 22.

Legutóbbi, a témával foglalkozó posztunkban már kitértünk a pénzügyi asszisztensek által kínált legfontosabb funkciókra, most azonban kísérletet teszünk a még tüzetesebb elemzésére, egy-egy egymástól sokban eltérő, de azért némi átfedéssel rendelkező nemzetközi, valamint hazai példán keresztül. Nemzetközi szinten a hazánkban is jelen lévő brit neobank, a Revolut vállalatoknak kínált szolgáltatáscsomagja, míg a magyar piacról pedig természetesen a BUPA kerül górcső alá.

A Revolut Business névre hallgató vállalati szolgáltatáscsomag jelenleg az alábbi funkciókat tartalmazza:

  • többdevizás bankszámlák és bankkártyák,

  • egyszerű globális átutalások, ingyenes utalások Revolut számlákra,

  • online fizetések,

  • számlák kiállítása és státuszának nyomon követése,

  • vállalati előfizetések és költségek elemzése, kontrollja,

  • piactár a vállalatok számára fontos szolgáltatásokkal (könyvelő szoftver, kommunikációs csatornák, stb.),

  • kedvezményes ajánlatok és jutalmak a Revolut partnereinél.

A Revolut Business segítségével tehát csökkennek az adminisztrációs terhek, így a vállalatvezetőknek több ideje marad a valóban fontos tevékenységekkel foglalkozni. Pontosan ez a BUPA célja is, amely pénzügyi asszisztensként az online számlázás mellett egyéb, hozzáadott értéket közvetítő funkciókkal is rendelkezik.

A Budapest Pénzügyi Asszisztens (BUPA) a számlázás folyamatát teszi jelentősen gyorsabbá, könnyebbé, valamint biztonságosabbá az ügyfelek számára, és ezen a téren a Revoluténál jóval kiterjedtebb az értékajánlat is. A számlakiállítás rendkívül egyszerű módon, 1-2 perc alatt kivitelezhető, majd a kiállított számlák státusza is könnyedén követhető. A számlakiállítást jelentősen leegyszerűsíti az a tény, hogy a korábbi partnerek számlázási adatait a rendszer automatikusan betölti, így igazából partnerenként csak egyszer kell ezek megadásával fáradozni.

Lehetőség van továbbá számlák befogadására is, ezek lejárati dátumának közeledtével értesítések figyelmeztetnek a befizetésre, így nem kell többé észben tartani a számtalan határidőt. A számlák speciális kereső funkciók és szűrők segítségével gyorsan visszakereshetők, így nem kell hosszasan görgetni egy-egy korábbi elem megtalálásához, és tetszés szerint rendezhető a felület, úgy, hogy azon a lehető legegyszerűbb legyen a tájékozódás. A pénzügyi áttekintő felületen lehetőség van nyomon követni a cash flow alakulását, valamint az áfa várható összege is megtekinthető, ezek révén hatékonyabbá válhat a költségek tervezése.

Jól látható tehát, hogy a BUPA megfelel a pénzügyi asszisztensek alapszabályának, hiszen az ügyfeleknek nem csupán kevesebb időre, pénzre és energiára van szükségük a céges számlázási tevékenységük elvégzéséhez, de további funkciók is rendelkezésre állnak, amelyek révén a vállalati költségkezelés- és tervezés könnyebbé válik.

Legutóbbi, a témával foglalkozó posztunkban már kitértünk a pénzügyi asszisztensek által kínált legfontosabb funkciókra, most azonban kísérletet teszünk a még tüzetesebb elemzésére, egy-egy egymástól sokban eltérő, de azért némi átfedéssel rendelkező nemzetközi, valamint hazai példán keresztül. Nemzetközi szinten a hazánkban is jelen lévő brit neobank, a Revolut vállalatoknak kínált szolgáltatáscsomagja, míg a magyar piacról pedig természetesen a BUPA kerül górcső alá.

A Revolut Business névre hallgató vállalati szolgáltatáscsomag jelenleg az alábbi funkciókat tartalmazza:

  • többdevizás bankszámlák és bankkártyák,

  • egyszerű globális átutalások, ingyenes utalások Revolut számlákra,

  • online fizetések,

  • számlák kiállítása és státuszának nyomon követése,

  • vállalati előfizetések és költségek elemzése, kontrollja,

  • piactár a vállalatok számára fontos szolgáltatásokkal (könyvelő szoftver, kommunikációs csatornák, stb.),

  • kedvezményes ajánlatok és jutalmak a Revolut partnereinél.

A Revolut Business segítségével tehát csökkennek az adminisztrációs terhek, így a vállalatvezetőknek több ideje marad a valóban fontos tevékenységekkel foglalkozni. Pontosan ez a BUPA célja is, amely pénzügyi asszisztensként az online számlázás mellett egyéb, hozzáadott értéket közvetítő funkciókkal is rendelkezik.

A Budapest Pénzügyi Asszisztens (BUPA) a számlázás folyamatát teszi jelentősen gyorsabbá, könnyebbé, valamint biztonságosabbá az ügyfelek számára, és ezen a téren a Revoluténál jóval kiterjedtebb az értékajánlat is. A számlakiállítás rendkívül egyszerű módon, 1-2 perc alatt kivitelezhető, majd a kiállított számlák státusza is könnyedén követhető. A számlakiállítást jelentősen leegyszerűsíti az a tény, hogy a korábbi partnerek számlázási adatait a rendszer automatikusan betölti, így igazából partnerenként csak egyszer kell ezek megadásával fáradozni.

Lehetőség van továbbá számlák befogadására is, ezek lejárati dátumának közeledtével értesítések figyelmeztetnek a befizetésre, így nem kell többé észben tartani a számtalan határidőt. A számlák speciális kereső funkciók és szűrők segítségével gyorsan visszakereshetők, így nem kell hosszasan görgetni egy-egy korábbi elem megtalálásához, és tetszés szerint rendezhető a felület, úgy, hogy azon a lehető legegyszerűbb legyen a tájékozódás. A pénzügyi áttekintő felületen lehetőség van nyomon követni a cash flow alakulását, valamint az áfa várható összege is megtekinthető, ezek révén hatékonyabbá válhat a költségek tervezése.

Jól látható tehát, hogy a BUPA megfelel a pénzügyi asszisztensek alapszabályának, hiszen az ügyfeleknek nem csupán kevesebb időre, pénzre és energiára van szükségük a céges számlázási tevékenységük elvégzéséhez, de további funkciók is rendelkezésre állnak, amelyek révén a vállalati költségkezelés- és tervezés könnyebbé válik.