


A pénzügyi asszisztensek legfőbb funkciói
A pénzügyi asszisztensek legfőbb funkciói
A pénzügyi asszisztensek legfőbb funkciói
Peak Financial Services
2021. szept. 22.
Peak Financial Services
2021. szept. 22.
Peak Financial Services
2021. szept. 22.
Legutóbbi, a témával foglalkozó posztunkban már kitértünk a pénzügyi asszisztensek által kínált legfontosabb funkciókra, most azonban kísérletet teszünk a még tüzetesebb elemzésére, egy-egy egymástól sokban eltérő, de azért némi átfedéssel rendelkező nemzetközi, valamint hazai példán keresztül. Nemzetközi szinten a hazánkban is jelen lévő brit neobank, a Revolut vállalatoknak kínált szolgáltatáscsomagja, míg a magyar piacról pedig természetesen a BUPA kerül górcső alá.
A Revolut Business névre hallgató vállalati szolgáltatáscsomag jelenleg az alábbi funkciókat tartalmazza:
többdevizás bankszámlák és bankkártyák,
egyszerű globális átutalások, ingyenes utalások Revolut számlákra,
online fizetések,
számlák kiállítása és státuszának nyomon követése,
vállalati előfizetések és költségek elemzése, kontrollja,
piactár a vállalatok számára fontos szolgáltatásokkal (könyvelő szoftver, kommunikációs csatornák, stb.),
kedvezményes ajánlatok és jutalmak a Revolut partnereinél.
A Revolut Business segítségével tehát csökkennek az adminisztrációs terhek, így a vállalatvezetőknek több ideje marad a valóban fontos tevékenységekkel foglalkozni. Pontosan ez a BUPA célja is, amely pénzügyi asszisztensként az online számlázás mellett egyéb, hozzáadott értéket közvetítő funkciókkal is rendelkezik.
A Budapest Pénzügyi Asszisztens (BUPA) a számlázás folyamatát teszi jelentősen gyorsabbá, könnyebbé, valamint biztonságosabbá az ügyfelek számára, és ezen a téren a Revoluténál jóval kiterjedtebb az értékajánlat is. A számlakiállítás rendkívül egyszerű módon, 1-2 perc alatt kivitelezhető, majd a kiállított számlák státusza is könnyedén követhető. A számlakiállítást jelentősen leegyszerűsíti az a tény, hogy a korábbi partnerek számlázási adatait a rendszer automatikusan betölti, így igazából partnerenként csak egyszer kell ezek megadásával fáradozni.
Lehetőség van továbbá számlák befogadására is, ezek lejárati dátumának közeledtével értesítések figyelmeztetnek a befizetésre, így nem kell többé észben tartani a számtalan határidőt. A számlák speciális kereső funkciók és szűrők segítségével gyorsan visszakereshetők, így nem kell hosszasan görgetni egy-egy korábbi elem megtalálásához, és tetszés szerint rendezhető a felület, úgy, hogy azon a lehető legegyszerűbb legyen a tájékozódás. A pénzügyi áttekintő felületen lehetőség van nyomon követni a cash flow alakulását, valamint az áfa várható összege is megtekinthető, ezek révén hatékonyabbá válhat a költségek tervezése.
Jól látható tehát, hogy a BUPA megfelel a pénzügyi asszisztensek alapszabályának, hiszen az ügyfeleknek nem csupán kevesebb időre, pénzre és energiára van szükségük a céges számlázási tevékenységük elvégzéséhez, de további funkciók is rendelkezésre állnak, amelyek révén a vállalati költségkezelés- és tervezés könnyebbé válik.
Legutóbbi, a témával foglalkozó posztunkban már kitértünk a pénzügyi asszisztensek által kínált legfontosabb funkciókra, most azonban kísérletet teszünk a még tüzetesebb elemzésére, egy-egy egymástól sokban eltérő, de azért némi átfedéssel rendelkező nemzetközi, valamint hazai példán keresztül. Nemzetközi szinten a hazánkban is jelen lévő brit neobank, a Revolut vállalatoknak kínált szolgáltatáscsomagja, míg a magyar piacról pedig természetesen a BUPA kerül górcső alá.
A Revolut Business névre hallgató vállalati szolgáltatáscsomag jelenleg az alábbi funkciókat tartalmazza:
többdevizás bankszámlák és bankkártyák,
egyszerű globális átutalások, ingyenes utalások Revolut számlákra,
online fizetések,
számlák kiállítása és státuszának nyomon követése,
vállalati előfizetések és költségek elemzése, kontrollja,
piactár a vállalatok számára fontos szolgáltatásokkal (könyvelő szoftver, kommunikációs csatornák, stb.),
kedvezményes ajánlatok és jutalmak a Revolut partnereinél.
A Revolut Business segítségével tehát csökkennek az adminisztrációs terhek, így a vállalatvezetőknek több ideje marad a valóban fontos tevékenységekkel foglalkozni. Pontosan ez a BUPA célja is, amely pénzügyi asszisztensként az online számlázás mellett egyéb, hozzáadott értéket közvetítő funkciókkal is rendelkezik.
A Budapest Pénzügyi Asszisztens (BUPA) a számlázás folyamatát teszi jelentősen gyorsabbá, könnyebbé, valamint biztonságosabbá az ügyfelek számára, és ezen a téren a Revoluténál jóval kiterjedtebb az értékajánlat is. A számlakiállítás rendkívül egyszerű módon, 1-2 perc alatt kivitelezhető, majd a kiállított számlák státusza is könnyedén követhető. A számlakiállítást jelentősen leegyszerűsíti az a tény, hogy a korábbi partnerek számlázási adatait a rendszer automatikusan betölti, így igazából partnerenként csak egyszer kell ezek megadásával fáradozni.
Lehetőség van továbbá számlák befogadására is, ezek lejárati dátumának közeledtével értesítések figyelmeztetnek a befizetésre, így nem kell többé észben tartani a számtalan határidőt. A számlák speciális kereső funkciók és szűrők segítségével gyorsan visszakereshetők, így nem kell hosszasan görgetni egy-egy korábbi elem megtalálásához, és tetszés szerint rendezhető a felület, úgy, hogy azon a lehető legegyszerűbb legyen a tájékozódás. A pénzügyi áttekintő felületen lehetőség van nyomon követni a cash flow alakulását, valamint az áfa várható összege is megtekinthető, ezek révén hatékonyabbá válhat a költségek tervezése.
Jól látható tehát, hogy a BUPA megfelel a pénzügyi asszisztensek alapszabályának, hiszen az ügyfeleknek nem csupán kevesebb időre, pénzre és energiára van szükségük a céges számlázási tevékenységük elvégzéséhez, de további funkciók is rendelkezésre állnak, amelyek révén a vállalati költségkezelés- és tervezés könnyebbé válik.