


Beágyazott biztosítások
Beágyazott biztosítások
Beágyazott biztosítások
Peak Financial Services
2022. jún. 8.
Peak Financial Services
2022. jún. 8.
Peak Financial Services
2022. jún. 8.
A biztosítások a beágyazott pénzügyi megoldások egyik legizgalmasabb vállfaját jelentik.
Ezen megoldások lényege, hogy egyes biztosítási termékek a hagyományos biztosító felületein kívül is megjelennek. Gyakran ez kapcsolódó termékekkel karöltve történik meg. Éppen ezért a beágyazott biztosítások lényege, hogy az ügyfelek számára releváns termékeket kínáljanak akkor, amikor ezekre szükség van.
A szolgáltatók jellemzően az árak szintjén veszik fel egymással a versenyt. Gyakran azonban nem jut el minden ügyfélhez az információ, hogy melyik biztosítónál kaphatja meg a legjobb árat, vagy ha fel is tűnik egy jobb lehetőség, nem a megfelelő időben történik. Például nem a biztosítás váltási időszak idején. A beágyazott biztosítások garantálják, hogy a hagyományos értékesítési csatornákon kívül más helyeken is találkozzon a potenciális ügyfél a kínálattal.
A beágyazott biztosítási megoldások egyik formája, amikor a biztosító a vállalati partner felületének bármely részén feltünteti a termékeit. Egy állatmenhely például írhat egy bejegyzést az éppen gondozott állatairól, amelyek elérhetőek, bemutatva a történetüket. Ebben a bejegyzésben megjelenhet például egy állatbiztosításról szóló megjegyzés. Itt nincs erős kapcsolat termék és biztosítás között, azonban a reklámmal a partnervállalat máris egyfajta marketing tevékenységet végez, amelyből bevétele származhat.
A következő lépés már az, amikor a vállalati partner értékesítési pontján jelenik meg a biztosítási termék. Tegyük fel, hogy a fenti állatmenhelyes példa esetében megérintett egy érdeklődőt az egyik állat története és úgy dönt szeretné befogadni. Miután személyesen is találkozott a gazda-jelölt és a háziállat, sor kerülhet a kapcsolódó díjak kifizetésére a menhely honlapján. Ezen a ponton ágyazódhat be a biztosítás, mint egy opcionális, hozzáadott termék. Így már egy költésre hajlandóbb vásárlóról van szó, akin keresztül nagyobb valószínűséggel juthat jutalékhoz a biztosító partnere.
A beágyazott biztosítások kiteljesedése a csomagolt termékekben rejlik. Kitalált állatmenhelyünk dönthet úgy, hogy csak a legjobbat akarja megmentett állatainak, így csak biztosítással együtt lehet örökbe fogadni őket. Ezzel a befogadás és a biztosítás egy csomagot képez, továbbá minden örökbefogadott állat után fixértékesítést jelent a biztosítónak és a partnerének.
A biztosítások a beágyazott pénzügyi megoldások egyik legizgalmasabb vállfaját jelentik.
Ezen megoldások lényege, hogy egyes biztosítási termékek a hagyományos biztosító felületein kívül is megjelennek. Gyakran ez kapcsolódó termékekkel karöltve történik meg. Éppen ezért a beágyazott biztosítások lényege, hogy az ügyfelek számára releváns termékeket kínáljanak akkor, amikor ezekre szükség van.
A szolgáltatók jellemzően az árak szintjén veszik fel egymással a versenyt. Gyakran azonban nem jut el minden ügyfélhez az információ, hogy melyik biztosítónál kaphatja meg a legjobb árat, vagy ha fel is tűnik egy jobb lehetőség, nem a megfelelő időben történik. Például nem a biztosítás váltási időszak idején. A beágyazott biztosítások garantálják, hogy a hagyományos értékesítési csatornákon kívül más helyeken is találkozzon a potenciális ügyfél a kínálattal.
A beágyazott biztosítási megoldások egyik formája, amikor a biztosító a vállalati partner felületének bármely részén feltünteti a termékeit. Egy állatmenhely például írhat egy bejegyzést az éppen gondozott állatairól, amelyek elérhetőek, bemutatva a történetüket. Ebben a bejegyzésben megjelenhet például egy állatbiztosításról szóló megjegyzés. Itt nincs erős kapcsolat termék és biztosítás között, azonban a reklámmal a partnervállalat máris egyfajta marketing tevékenységet végez, amelyből bevétele származhat.
A következő lépés már az, amikor a vállalati partner értékesítési pontján jelenik meg a biztosítási termék. Tegyük fel, hogy a fenti állatmenhelyes példa esetében megérintett egy érdeklődőt az egyik állat története és úgy dönt szeretné befogadni. Miután személyesen is találkozott a gazda-jelölt és a háziállat, sor kerülhet a kapcsolódó díjak kifizetésére a menhely honlapján. Ezen a ponton ágyazódhat be a biztosítás, mint egy opcionális, hozzáadott termék. Így már egy költésre hajlandóbb vásárlóról van szó, akin keresztül nagyobb valószínűséggel juthat jutalékhoz a biztosító partnere.
A beágyazott biztosítások kiteljesedése a csomagolt termékekben rejlik. Kitalált állatmenhelyünk dönthet úgy, hogy csak a legjobbat akarja megmentett állatainak, így csak biztosítással együtt lehet örökbe fogadni őket. Ezzel a befogadás és a biztosítás egy csomagot képez, továbbá minden örökbefogadott állat után fixértékesítést jelent a biztosítónak és a partnerének.