Illusztráció kutyát sétáltató férfiről, kezében telefonnal
Illusztráció kutyát sétáltató férfiről, kezében telefonnal
Illusztráció kutyát sétáltató férfiről, kezében telefonnal

Beágyazott biztosítások

Beágyazott biztosítások

Beágyazott biztosítások

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak Financial Services

2022. jún. 8.

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak Financial Services

2022. jún. 8.

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak Financial Services

2022. jún. 8.

A biztosítások a beágyazott pénzügyi megoldások egyik legizgalmasabb vállfaját jelentik.

Ezen megoldások lényege, hogy egyes biztosítási termékek a hagyományos biztosító felületein kívül is megjelennek. Gyakran ez kapcsolódó termékekkel karöltve történik meg. Éppen ezért a beágyazott biztosítások lényege, hogy az ügyfelek számára releváns termékeket kínáljanak akkor, amikor ezekre szükség van.

A szolgáltatók jellemzően az árak szintjén veszik fel egymással a versenyt. Gyakran azonban nem jut el minden ügyfélhez az információ, hogy melyik biztosítónál kaphatja meg a legjobb árat, vagy ha fel is tűnik egy jobb lehetőség, nem a megfelelő időben történik. Például nem a biztosítás váltási időszak idején. A beágyazott biztosítások garantálják, hogy a hagyományos értékesítési csatornákon kívül más helyeken is találkozzon a potenciális ügyfél a kínálattal. 

A beágyazott biztosítási megoldások egyik formája, amikor a biztosító a vállalati partner felületének bármely részén feltünteti a termékeit. Egy állatmenhely például írhat egy bejegyzést az éppen gondozott állatairól, amelyek elérhetőek, bemutatva a történetüket. Ebben a bejegyzésben megjelenhet például egy állatbiztosításról szóló megjegyzés. Itt nincs erős kapcsolat termék és biztosítás között, azonban a reklámmal a partnervállalat máris egyfajta marketing tevékenységet végez, amelyből bevétele származhat.

A következő lépés már az, amikor a vállalati partner értékesítési pontján jelenik meg a biztosítási termék. Tegyük fel, hogy a fenti állatmenhelyes példa esetében megérintett egy érdeklődőt az egyik állat története és úgy dönt szeretné befogadni. Miután személyesen is találkozott a gazda-jelölt és a háziállat, sor kerülhet a kapcsolódó díjak kifizetésére a menhely honlapján. Ezen a ponton ágyazódhat be a biztosítás, mint egy opcionális, hozzáadott termék. Így már egy költésre hajlandóbb vásárlóról van szó, akin keresztül nagyobb valószínűséggel juthat jutalékhoz a biztosító partnere.

A beágyazott biztosítások kiteljesedése a csomagolt termékekben rejlik. Kitalált állatmenhelyünk dönthet úgy, hogy csak a legjobbat akarja megmentett állatainak, így csak biztosítással együtt lehet örökbe fogadni őket. Ezzel a befogadás és a biztosítás egy csomagot képez, továbbá minden örökbefogadott állat után fixértékesítést jelent a biztosítónak és a partnerének.

A biztosítások a beágyazott pénzügyi megoldások egyik legizgalmasabb vállfaját jelentik.

Ezen megoldások lényege, hogy egyes biztosítási termékek a hagyományos biztosító felületein kívül is megjelennek. Gyakran ez kapcsolódó termékekkel karöltve történik meg. Éppen ezért a beágyazott biztosítások lényege, hogy az ügyfelek számára releváns termékeket kínáljanak akkor, amikor ezekre szükség van.

A szolgáltatók jellemzően az árak szintjén veszik fel egymással a versenyt. Gyakran azonban nem jut el minden ügyfélhez az információ, hogy melyik biztosítónál kaphatja meg a legjobb árat, vagy ha fel is tűnik egy jobb lehetőség, nem a megfelelő időben történik. Például nem a biztosítás váltási időszak idején. A beágyazott biztosítások garantálják, hogy a hagyományos értékesítési csatornákon kívül más helyeken is találkozzon a potenciális ügyfél a kínálattal. 

A beágyazott biztosítási megoldások egyik formája, amikor a biztosító a vállalati partner felületének bármely részén feltünteti a termékeit. Egy állatmenhely például írhat egy bejegyzést az éppen gondozott állatairól, amelyek elérhetőek, bemutatva a történetüket. Ebben a bejegyzésben megjelenhet például egy állatbiztosításról szóló megjegyzés. Itt nincs erős kapcsolat termék és biztosítás között, azonban a reklámmal a partnervállalat máris egyfajta marketing tevékenységet végez, amelyből bevétele származhat.

A következő lépés már az, amikor a vállalati partner értékesítési pontján jelenik meg a biztosítási termék. Tegyük fel, hogy a fenti állatmenhelyes példa esetében megérintett egy érdeklődőt az egyik állat története és úgy dönt szeretné befogadni. Miután személyesen is találkozott a gazda-jelölt és a háziállat, sor kerülhet a kapcsolódó díjak kifizetésére a menhely honlapján. Ezen a ponton ágyazódhat be a biztosítás, mint egy opcionális, hozzáadott termék. Így már egy költésre hajlandóbb vásárlóról van szó, akin keresztül nagyobb valószínűséggel juthat jutalékhoz a biztosító partnere.

A beágyazott biztosítások kiteljesedése a csomagolt termékekben rejlik. Kitalált állatmenhelyünk dönthet úgy, hogy csak a legjobbat akarja megmentett állatainak, így csak biztosítással együtt lehet örökbe fogadni őket. Ezzel a befogadás és a biztosítás egy csomagot képez, továbbá minden örökbefogadott állat után fixértékesítést jelent a biztosítónak és a partnerének.