Személy okostelefont használ egy nagy mobilkészülék mellett, amely „BNPL” (Buy Now, Pay Later) felületet mutat, digitális pénztárca és papírrepülő ikonokkal, az online tranzakciókat és fintech megoldásokat jelképezve.
Személy okostelefont használ egy nagy mobilkészülék mellett, amely „BNPL” (Buy Now, Pay Later) felületet mutat, digitális pénztárca és papírrepülő ikonokkal, az online tranzakciókat és fintech megoldásokat jelképezve.
Személy okostelefont használ egy nagy mobilkészülék mellett, amely „BNPL” (Buy Now, Pay Later) felületet mutat, digitális pénztárca és papírrepülő ikonokkal, az online tranzakciókat és fintech megoldásokat jelképezve.

Egy népszerű fizetési megoldás, amit a vevőid is értékelnek majd

Egy népszerű fizetési megoldás, amit a vevőid is értékelnek majd

Egy népszerű fizetési megoldás, amit a vevőid is értékelnek majd

Vevőcsalogató lehetőség, ha nem kell azonnal fizetni az áruért, a vételár akár több részletben is törleszthető. Hogyan tud ilyen lehetőséget biztosítani vásárlóinak akár egy kisebb cég is úgy, hogy a bevételt az eladás pillanatában megkapja? Ebben a bejegyzésben egy, az egész világon egyre népszerűbb megoldást mutatunk be: a BNPL-t, azaz a halasztott fizetést. 

Vevőcsalogató lehetőség, ha nem kell azonnal fizetni az áruért, a vételár akár több részletben is törleszthető. Hogyan tud ilyen lehetőséget biztosítani vásárlóinak akár egy kisebb cég is úgy, hogy a bevételt az eladás pillanatában megkapja? Ebben a bejegyzésben egy, az egész világon egyre népszerűbb megoldást mutatunk be: a BNPL-t, azaz a halasztott fizetést. 

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak

2024. máj. 29.

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak

2024. máj. 29.

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak

2024. máj. 29.

A BNPL a Buy Now, Pay Later (vásárolj most, fizess később) szavak kezdőbetűiből képzett rövidítés. A szolgáltatást fintech cégek nyújtják a vállalkozásoknak, lehetővé téve a számukra, hogy halasztott fizetési lehetőséget kínáljanak vevőiknek. A témával több bejegyzésben foglalkoztunk már korábban – ezek a bejegyzések itt és itt érhetők el - az alábbiakban azokat a bevezetéshez szükséges gyakorlati tudnivalókat foglaljuk össze. Kérdéseinkre Dr. Réti Bálint, a PastPay társalapítója válaszolt.

Milyen feltételekre van szükség ahhoz, hogy egy vállalkozás BNPL fizetési megoldást tudjon kínálni a vevőinek?
Ahhoz, hogy egy kereskedő halasztott fizetést tudjon nyújtani céges vásárlói számára, elegendő egy internetkapcsolattal rendelkező laptop, számítógép vagy tablet. Ha webshopon keresztül értékesít a vállalkozás, a legtöbb esetben néhány kattintással integrálhatja a PastPay-t, mint fizetési megoldást. Abban az esetben, ha offline (is) értékesít, biztosítunk számára egy portál felületet, amelyen keresztül fél-automatikusan tudja a BNPL-t nyújtani. 

Ezen a platformon a teljes fizetési folyamat nyomon követhető, a vásárlóelemzésétől a számlák kezeléséig. Ez utóbbihoz semmilyen fejlesztési munka, vagy új eszköz nem szükséges, így azonnal be tudja vezetni a kereskedő a PastPay-t. 

Hogyan zajlik ezzel a megoldással a fizetés az eladó vállalkozás szemszögéből?
Minden folyamat digitális és automatizál. A halasztott fizetés négy lépésből áll a kereskedő szemszögéből, akár webáruházba integrálja a PastPay-t, akár más csatornákon értékesít. 

Első lépésben a vevő leadja a rendelést, kiválasztva a PastPay-t, mint fizetési opciót. A második lépésben algoritmusunk automatizáltan, valós időben elbírálja, hogy az adott vevőt tudjuk-e finanszírozni. Ha a vevő finanszírozható a harmadik lépésben, a  vásárlás megtörténte után azonnal kifizetjük a kereskedőnek a számla ellenértékét. A negyedik lépésben pedig a vevő a PastPay-nek fizeti ki a vételárat a meghosszabbított határidő lejártakor.

Hogyan tudnak a vevők a PastPay-jel fizetni?
Ez is négy lépésben történik. Először a webshopban a vásárlás befejezésekor a fizetési megoldások közül (a checkoutnál) ki kell választani a PastPay halasztott fizetést. Ezt követően be kell lépni a PastPay App online felületre, ahol meg kell erősíteni a rendelést. Az utolsó, negyedik lépés a vételár kiegyenlítése a határidő lejáratakor, illetve a választott törlesztés szerinti ütemezésben – ezt a vásárló a PastPay-nek teljesíti, hiszen a vételárat a kereskedő az eladáskor megkapta.

Szükség van a bevezetéshez informatikus vagy fejlesztő közreműködését kérni? 
Nem, a PastPay használata egyáltalán nem igényel fejlesztői munkát. Az, hogy egy kereskedő milyen módon tudja integrálni a PastPay-t, attól függ, milyen csatornákon értékesít, és milyen webshopmotort használ. 

Az integráció során a WooCommerce, a Magento, a Shoprenter, a Unas és a PrestaShop webáruház motorokhoz nyújtunk plug-and-play bővítményt. Emellett API segítségével egyedi webshopfejlesztésbe is integrálható a PastPay.

Amennyiben nem lehetséges az API teljes integrációja (pl. a számlázás a webshopon kívül történik), vagy más csatornákon is van értékesítés, hibrid módon (például telefonon keresztül, emailen, személyesen), a PastPay Portal segítségével, mindenféle fejlesztés nélkül lehet halasztott fizetést nyújtani.

Mi kell az üzemeltetéshez? 
Az üzemeltetéshez sincs másra szükség egy internetkapcsolattal rendelkező laptopon kívül. A PastPay-t bárhol lehet használni, hiszen úgy alakítottuk ki, hogy bármilyen értékesítési modellbe teljeskörűen beilleszthető legyen. Van olyan partnerünk is, aki a legmenőbb webshopon keresztül értékesít, de ügyfeleink között ugyanúgy van teljesen offline tüzéptelep is, ahol elérhető a PastPay.

A PastPay használata rendkívül egyszerű és felhasználóbarát, nem igényel külön tréninget. Megtanulható önállóan bárki által és nagyon hatékonyan használható értékesítési eszközként is. A halasztott fizetés vonzó a céges vásárlók számára, akiknek szintén az a céljuk, hogy megtartsák likviditásukat.

Hogyan zajlik az elszámolás?
Természetesen gyorsan és automatizáltan. Minden PastPay-en keresztüli tranzakció után haladéktalanul kifizetjük a kereskedőnek a számla teljes értékét, levonva belőle  a díjunkat. Erről küldünk rögtön elszámolást és bizonylatot is, tehát azonnal tudja a kereskedő zárni az ügyletet. Így a könyvelők is elégedettek!

Növeld eladásaidat halasztott fizetési opcióval! A BUPA-n keresztül a PastPay által nyújtott fizetési móddal azonnal hozzájutsz vállalkozásod bevételeihez, miközben céges ügyfeleid rugalmas feltételek mellett fizethetnek. Amennyiben a BUPA platformról indítod el a szolgáltatás integrálását, kedvezmény kapsz a szerződéskötés díjából. A részletekért kattints ide!
 

A BNPL a Buy Now, Pay Later (vásárolj most, fizess később) szavak kezdőbetűiből képzett rövidítés. A szolgáltatást fintech cégek nyújtják a vállalkozásoknak, lehetővé téve a számukra, hogy halasztott fizetési lehetőséget kínáljanak vevőiknek. A témával több bejegyzésben foglalkoztunk már korábban – ezek a bejegyzések itt és itt érhetők el - az alábbiakban azokat a bevezetéshez szükséges gyakorlati tudnivalókat foglaljuk össze. Kérdéseinkre Dr. Réti Bálint, a PastPay társalapítója válaszolt.

Milyen feltételekre van szükség ahhoz, hogy egy vállalkozás BNPL fizetési megoldást tudjon kínálni a vevőinek?
Ahhoz, hogy egy kereskedő halasztott fizetést tudjon nyújtani céges vásárlói számára, elegendő egy internetkapcsolattal rendelkező laptop, számítógép vagy tablet. Ha webshopon keresztül értékesít a vállalkozás, a legtöbb esetben néhány kattintással integrálhatja a PastPay-t, mint fizetési megoldást. Abban az esetben, ha offline (is) értékesít, biztosítunk számára egy portál felületet, amelyen keresztül fél-automatikusan tudja a BNPL-t nyújtani. 

Ezen a platformon a teljes fizetési folyamat nyomon követhető, a vásárlóelemzésétől a számlák kezeléséig. Ez utóbbihoz semmilyen fejlesztési munka, vagy új eszköz nem szükséges, így azonnal be tudja vezetni a kereskedő a PastPay-t. 

Hogyan zajlik ezzel a megoldással a fizetés az eladó vállalkozás szemszögéből?
Minden folyamat digitális és automatizál. A halasztott fizetés négy lépésből áll a kereskedő szemszögéből, akár webáruházba integrálja a PastPay-t, akár más csatornákon értékesít. 

Első lépésben a vevő leadja a rendelést, kiválasztva a PastPay-t, mint fizetési opciót. A második lépésben algoritmusunk automatizáltan, valós időben elbírálja, hogy az adott vevőt tudjuk-e finanszírozni. Ha a vevő finanszírozható a harmadik lépésben, a  vásárlás megtörténte után azonnal kifizetjük a kereskedőnek a számla ellenértékét. A negyedik lépésben pedig a vevő a PastPay-nek fizeti ki a vételárat a meghosszabbított határidő lejártakor.

Hogyan tudnak a vevők a PastPay-jel fizetni?
Ez is négy lépésben történik. Először a webshopban a vásárlás befejezésekor a fizetési megoldások közül (a checkoutnál) ki kell választani a PastPay halasztott fizetést. Ezt követően be kell lépni a PastPay App online felületre, ahol meg kell erősíteni a rendelést. Az utolsó, negyedik lépés a vételár kiegyenlítése a határidő lejáratakor, illetve a választott törlesztés szerinti ütemezésben – ezt a vásárló a PastPay-nek teljesíti, hiszen a vételárat a kereskedő az eladáskor megkapta.

Szükség van a bevezetéshez informatikus vagy fejlesztő közreműködését kérni? 
Nem, a PastPay használata egyáltalán nem igényel fejlesztői munkát. Az, hogy egy kereskedő milyen módon tudja integrálni a PastPay-t, attól függ, milyen csatornákon értékesít, és milyen webshopmotort használ. 

Az integráció során a WooCommerce, a Magento, a Shoprenter, a Unas és a PrestaShop webáruház motorokhoz nyújtunk plug-and-play bővítményt. Emellett API segítségével egyedi webshopfejlesztésbe is integrálható a PastPay.

Amennyiben nem lehetséges az API teljes integrációja (pl. a számlázás a webshopon kívül történik), vagy más csatornákon is van értékesítés, hibrid módon (például telefonon keresztül, emailen, személyesen), a PastPay Portal segítségével, mindenféle fejlesztés nélkül lehet halasztott fizetést nyújtani.

Mi kell az üzemeltetéshez? 
Az üzemeltetéshez sincs másra szükség egy internetkapcsolattal rendelkező laptopon kívül. A PastPay-t bárhol lehet használni, hiszen úgy alakítottuk ki, hogy bármilyen értékesítési modellbe teljeskörűen beilleszthető legyen. Van olyan partnerünk is, aki a legmenőbb webshopon keresztül értékesít, de ügyfeleink között ugyanúgy van teljesen offline tüzéptelep is, ahol elérhető a PastPay.

A PastPay használata rendkívül egyszerű és felhasználóbarát, nem igényel külön tréninget. Megtanulható önállóan bárki által és nagyon hatékonyan használható értékesítési eszközként is. A halasztott fizetés vonzó a céges vásárlók számára, akiknek szintén az a céljuk, hogy megtartsák likviditásukat.

Hogyan zajlik az elszámolás?
Természetesen gyorsan és automatizáltan. Minden PastPay-en keresztüli tranzakció után haladéktalanul kifizetjük a kereskedőnek a számla teljes értékét, levonva belőle  a díjunkat. Erről küldünk rögtön elszámolást és bizonylatot is, tehát azonnal tudja a kereskedő zárni az ügyletet. Így a könyvelők is elégedettek!

Növeld eladásaidat halasztott fizetési opcióval! A BUPA-n keresztül a PastPay által nyújtott fizetési móddal azonnal hozzájutsz vállalkozásod bevételeihez, miközben céges ügyfeleid rugalmas feltételek mellett fizethetnek. Amennyiben a BUPA platformról indítod el a szolgáltatás integrálását, kedvezmény kapsz a szerződéskötés díjából. A részletekért kattints ide!
 

Izometrikus illusztráció. kék színekben, az ikon rajta egy nyitott borítékot ábrázol.

Iratkozz fel hírlevelünkre, és kövesd nyomon a legfrissebb híreinket.

Minden ami számlázással kapcsolatos.

Az adatkezelési tájékoztató elfogadásával hozzájárulsz adataid biztonságos és jogszerű kezeléséhez.

Izometrikus illusztráció. kék színekben, az ikon rajta egy nyitott borítékot ábrázol.

Iratkozz fel hírlevelünkre, és kövesd nyomon a legfrissebb híreinket.

Minden ami számlázással kapcsolatos.

Az adatkezelési tájékoztató elfogadásával hozzájárulsz adataid biztonságos és jogszerű kezeléséhez.

Izometrikus illusztráció. kék színekben, az ikon rajta egy nyitott borítékot ábrázol.

Iratkozz fel hírlevelünkre, és kövesd nyomon a legfrissebb híreinket.

Minden ami számlázással kapcsolatos.

Az adatkezelési tájékoztató elfogadásával hozzájárulsz adataid biztonságos és jogszerű kezeléséhez.