


Újabb rangos elismerés a BUPA-nak
Újabb rangos elismerés a BUPA-nak
Újabb rangos elismerés a BUPA-nak
A Mastercard – Év Bankja versenyén „Az év üzleti szegmensének szóló programja” kategória első díját a BUPA digitális kkv platformja. Februárban ez már a második rangos elismerés az MBH Bank vállalkozásoknak szóló pénzügyi platformjának. Február elején Joint Venture Szövetség Companies for the Future Award 2024 Díjátadóján a legjobb ökoszisztémát építő vállalatnak szóló különdíjat hozta el a megoldás.
A Mastercard – Év Bankja versenyén „Az év üzleti szegmensének szóló programja” kategória első díját a BUPA digitális kkv platformja. Februárban ez már a második rangos elismerés az MBH Bank vállalkozásoknak szóló pénzügyi platformjának. Február elején Joint Venture Szövetség Companies for the Future Award 2024 Díjátadóján a legjobb ökoszisztémát építő vállalatnak szóló különdíjat hozta el a megoldás.
Peak
2024. febr. 13.
Peak
2024. febr. 13.
Peak
2024. febr. 13.
Az immáron 18. alkalommal megrendezett Mastercard - Év Bankja versenyen a bankok és pénzügyi szolgáltatások leginnovatívabb, legeredetibb termék- és szolgáltatásfejlesztéseit, valamint példaértékű kezdeményezéseit díjazzák szakértő zsűri ítélete alapján. Az idei elismeréseket a február 8-án megrendezett gálán adták át.
Ginzer Ildikó, az MBH standard kiszolgálásért felelős üzleti vezérigazgató-helyettese a Bupa kategóriagyőzelméhez kapcsolódóan elmondta:
„Programunk értékelésekor a zsűri pont azokat a jellemzőit ismerte el, amelyek miatt mi is büszkék vagyunk erre a platformra: innovatív és digitális megoldás, amely valódi megoldást, kézzelfogható segítséget nyújt a mikro- és kisvállalatoknak a költséghatékony működéshez, ami különösen fontos a jelenlegi gazdasági környezetben.”
Mi a BUPA?
Az MBH Bank, és azon belül az MKV (mikro- és kisvállalati) üzletfejlesztés új digitális stratégiája azzal a céllal született meg, hogy a hagyományos (core) banki szolgáltatások mellett a mikro-, kis- és középvállalatok speciális igényeire szabott, úgynevezett beyond banking funkciók bevonásával nyújtson támogatást a kkv-knak, hogy elindítsák, működtessék és bővítsék vállalkozásukat.
A BUPA platform egy olyan digitális, beyond banking piactér és közösség, ahol a vállalkozások minden szolgáltatást elérnek, amelyre a teljes életciklusuk alatt szükségük lehet, a vállalkozóvá válástól a mindennapi üzletmenetig. A magyar piacon egyedülálló módon egyetlen felületen megtalálhatók az ehhez szükséges szolgáltatások, ami mellett technológiailag és szemléletében is innovatív módon szervezi közösséggé az ügyfeleket, a piaci szolgáltatókat és a banki szereplőket a platform.
Kiknek szól a BUPA?
A platform víziója abból az ügyféligényből született meg, amelyre a magyar bankszakma mindeddig nem tudott választ adni: a mikro- és kisvállalkozások problémáinak egy helyen való megoldására. A kkv-szektort működését feltáró kutatásainkból egyértelműen kiolvasható, hogy a kezdő (és leendő) vállalkozóknak rengeteg kételye, kérdése van, amelyek megválaszolására törekednek ugyan a szakmai fórumok, kamarák, illetve a szakmai szervezetek, de mindeddig igazi, átütő megoldás nem született arra, hogyan lehetne a vállalkozások indulását, működését és fejlesztését elősegíteni, professzionálisan és holisztikus módon támogatni.
Évente 80-100 ezer új bejegyzésű önálló vállalkozás, illetve 20-30 ezer új társas vállalkozás születik a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint. Az MBH kutatásai alapján pedig az is elmondható, hogy már az indulás előtt számos olyan pillanat van, amikor a leendő vállalkozó megtorpan, visszalép. A BUPA – egyedülálló módon – ezen a ponton lép kapcsolatba a vállalkozást tervezőkkel: a cégalapítás megtervezésében is segítséget tud nyújtani, olyan információkkal, amelyek átsegítik ezeken a kritikus visszafordulási pontokon az indulást tervezőket.
Platformon segítséget kapnak az induló vállalkozók ahhoz, hogy milyen adó-, illetve cégformát célszerű választaniuk a tevékenységükhöz. Kérhetnek könyvelői konzultációt, vagy továbbmehetnek a vállalkozásalapítás gyakorlati tennivalóihoz. Egyéni vállalkozás, vagy egyszemélyes kft. alapítása közül választhatnak, amennyiben szükséges, ügyvéddel is tudnak szerződni a folyamat során. Mindkét cégforma esetén lehetőség van állandó könyvelői szolgáltatás igénylésére: a rendszerben több mint 300 könyvelőből ajánlatai közül lehet választani.
Megoldást kínálnak továbbá a BUPA szolgáltatásai az induló vállalkozásoknak leginkább nehézséget okozó kritikus kérdésekben ((biztosítások, fizetési megoldások, könyvelés, jogi tanácsadás és szolgáltatás, HR szolgáltatások, iroda- és létesítménymenedzsment, IT feladatok, tudás és képességek fejlesztése, marketing és sales feladatok).
Mit kínálunk az ügyfeleknek?
Ügyféloldalról tekintve a BUPA erőssége a könnyű használhatóság, a megbízható és tapasztalt szakértői bázis, az állandó elérhetőség biztosítása és a maximális ügyfélélmény előtérbe helyezése. Az ügyfelek igényeit egyedi folyamatok kialakításával folyamatosan monitorozza a BUPA, így gyorsan és hatékonyan reagál nem csak a piac változásaira, de a megjelenő új igényekre is.
A platform használhatósága kiemelt fontosságú: a leendő vállalkozó egy regisztrációt követően gyakorlatilag pár nap alatt végigviheti a cégalapítást, anélkül, hogy ehhez el kelljen hagynia a lakását. Mindezt nagyon kedvező költségek mellett (akár ingyenesen) teheti meg.
A stratégia fontos elemei a már működű vállalkozások is, kiemelt cél a vállalkozások napi működésének segítése, például megoldásokat ajánl olyan helyzetekre, mint egy könyvelőváltás, vagy jogi tanácsadás, támogatva a gyorsabb növekedésüket, segítve válaszadási képességeiket a folyamatosan változó, vagy váratlan gazdasági történésekre.
Az immáron 18. alkalommal megrendezett Mastercard - Év Bankja versenyen a bankok és pénzügyi szolgáltatások leginnovatívabb, legeredetibb termék- és szolgáltatásfejlesztéseit, valamint példaértékű kezdeményezéseit díjazzák szakértő zsűri ítélete alapján. Az idei elismeréseket a február 8-án megrendezett gálán adták át.
Ginzer Ildikó, az MBH standard kiszolgálásért felelős üzleti vezérigazgató-helyettese a Bupa kategóriagyőzelméhez kapcsolódóan elmondta:
„Programunk értékelésekor a zsűri pont azokat a jellemzőit ismerte el, amelyek miatt mi is büszkék vagyunk erre a platformra: innovatív és digitális megoldás, amely valódi megoldást, kézzelfogható segítséget nyújt a mikro- és kisvállalatoknak a költséghatékony működéshez, ami különösen fontos a jelenlegi gazdasági környezetben.”
Mi a BUPA?
Az MBH Bank, és azon belül az MKV (mikro- és kisvállalati) üzletfejlesztés új digitális stratégiája azzal a céllal született meg, hogy a hagyományos (core) banki szolgáltatások mellett a mikro-, kis- és középvállalatok speciális igényeire szabott, úgynevezett beyond banking funkciók bevonásával nyújtson támogatást a kkv-knak, hogy elindítsák, működtessék és bővítsék vállalkozásukat.
A BUPA platform egy olyan digitális, beyond banking piactér és közösség, ahol a vállalkozások minden szolgáltatást elérnek, amelyre a teljes életciklusuk alatt szükségük lehet, a vállalkozóvá válástól a mindennapi üzletmenetig. A magyar piacon egyedülálló módon egyetlen felületen megtalálhatók az ehhez szükséges szolgáltatások, ami mellett technológiailag és szemléletében is innovatív módon szervezi közösséggé az ügyfeleket, a piaci szolgáltatókat és a banki szereplőket a platform.
Kiknek szól a BUPA?
A platform víziója abból az ügyféligényből született meg, amelyre a magyar bankszakma mindeddig nem tudott választ adni: a mikro- és kisvállalkozások problémáinak egy helyen való megoldására. A kkv-szektort működését feltáró kutatásainkból egyértelműen kiolvasható, hogy a kezdő (és leendő) vállalkozóknak rengeteg kételye, kérdése van, amelyek megválaszolására törekednek ugyan a szakmai fórumok, kamarák, illetve a szakmai szervezetek, de mindeddig igazi, átütő megoldás nem született arra, hogyan lehetne a vállalkozások indulását, működését és fejlesztését elősegíteni, professzionálisan és holisztikus módon támogatni.
Évente 80-100 ezer új bejegyzésű önálló vállalkozás, illetve 20-30 ezer új társas vállalkozás születik a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint. Az MBH kutatásai alapján pedig az is elmondható, hogy már az indulás előtt számos olyan pillanat van, amikor a leendő vállalkozó megtorpan, visszalép. A BUPA – egyedülálló módon – ezen a ponton lép kapcsolatba a vállalkozást tervezőkkel: a cégalapítás megtervezésében is segítséget tud nyújtani, olyan információkkal, amelyek átsegítik ezeken a kritikus visszafordulási pontokon az indulást tervezőket.
Platformon segítséget kapnak az induló vállalkozók ahhoz, hogy milyen adó-, illetve cégformát célszerű választaniuk a tevékenységükhöz. Kérhetnek könyvelői konzultációt, vagy továbbmehetnek a vállalkozásalapítás gyakorlati tennivalóihoz. Egyéni vállalkozás, vagy egyszemélyes kft. alapítása közül választhatnak, amennyiben szükséges, ügyvéddel is tudnak szerződni a folyamat során. Mindkét cégforma esetén lehetőség van állandó könyvelői szolgáltatás igénylésére: a rendszerben több mint 300 könyvelőből ajánlatai közül lehet választani.
Megoldást kínálnak továbbá a BUPA szolgáltatásai az induló vállalkozásoknak leginkább nehézséget okozó kritikus kérdésekben ((biztosítások, fizetési megoldások, könyvelés, jogi tanácsadás és szolgáltatás, HR szolgáltatások, iroda- és létesítménymenedzsment, IT feladatok, tudás és képességek fejlesztése, marketing és sales feladatok).
Mit kínálunk az ügyfeleknek?
Ügyféloldalról tekintve a BUPA erőssége a könnyű használhatóság, a megbízható és tapasztalt szakértői bázis, az állandó elérhetőség biztosítása és a maximális ügyfélélmény előtérbe helyezése. Az ügyfelek igényeit egyedi folyamatok kialakításával folyamatosan monitorozza a BUPA, így gyorsan és hatékonyan reagál nem csak a piac változásaira, de a megjelenő új igényekre is.
A platform használhatósága kiemelt fontosságú: a leendő vállalkozó egy regisztrációt követően gyakorlatilag pár nap alatt végigviheti a cégalapítást, anélkül, hogy ehhez el kelljen hagynia a lakását. Mindezt nagyon kedvező költségek mellett (akár ingyenesen) teheti meg.
A stratégia fontos elemei a már működű vállalkozások is, kiemelt cél a vállalkozások napi működésének segítése, például megoldásokat ajánl olyan helyzetekre, mint egy könyvelőváltás, vagy jogi tanácsadás, támogatva a gyorsabb növekedésüket, segítve válaszadási képességeiket a folyamatosan változó, vagy váratlan gazdasági történésekre.