Újabb rangos elismerés a BUPA-nak

Újabb rangos elismerés a BUPA-nak

Újabb rangos elismerés a BUPA-nak

A Mastercard – Év Bankja versenyén „Az év üzleti szegmensének szóló programja” kategória első díját a BUPA digitális kkv platformja. Februárban ez már a második rangos elismerés az MBH Bank vállalkozásoknak szóló pénzügyi platformjának. Február elején Joint Venture Szövetség Companies for the Future Award 2024 Díjátadóján a legjobb ökoszisztémát építő vállalatnak szóló különdíjat hozta el a megoldás.

A Mastercard – Év Bankja versenyén „Az év üzleti szegmensének szóló programja” kategória első díját a BUPA digitális kkv platformja. Februárban ez már a második rangos elismerés az MBH Bank vállalkozásoknak szóló pénzügyi platformjának. Február elején Joint Venture Szövetség Companies for the Future Award 2024 Díjátadóján a legjobb ökoszisztémát építő vállalatnak szóló különdíjat hozta el a megoldás.

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak

2024. febr. 13.

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak

2024. febr. 13.

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak

2024. febr. 13.

Az immáron 18. alkalommal megrendezett Mastercard - Év Bankja versenyen  a bankok és pénzügyi szolgáltatások leginnovatívabb, legeredetibb termék- és szolgáltatásfejlesztéseit, valamint példaértékű kezdeményezéseit díjazzák szakértő zsűri ítélete alapján. Az idei elismeréseket a február 8-án megrendezett gálán adták át.  

Ginzer Ildikó, az MBH standard kiszolgálásért felelős üzleti vezérigazgató-helyettese a Bupa kategóriagyőzelméhez kapcsolódóan elmondta:

„Programunk értékelésekor a zsűri pont azokat a jellemzőit ismerte el, amelyek miatt mi is büszkék vagyunk erre a platformra: innovatív és digitális megoldás, amely valódi megoldást, kézzelfogható segítséget nyújt a mikro- és kisvállalatoknak a költséghatékony működéshez, ami különösen fontos a jelenlegi gazdasági környezetben.” 

Mi a BUPA?

Az MBH Bank, és azon belül az MKV (mikro- és kisvállalati) üzletfejlesztés új digitális stratégiája azzal a céllal született meg, hogy a hagyományos (core) banki szolgáltatások mellett a mikro-, kis- és középvállalatok speciális igényeire szabott, úgynevezett beyond banking funkciók bevonásával nyújtson támogatást a kkv-knak, hogy elindítsák, működtessék és bővítsék vállalkozásukat. 

A BUPA platform egy olyan digitális, beyond banking piactér és közösség, ahol a vállalkozások minden szolgáltatást elérnek, amelyre a teljes életciklusuk alatt szükségük lehet, a vállalkozóvá válástól a mindennapi üzletmenetig. A magyar piacon egyedülálló módon egyetlen felületen megtalálhatók az ehhez szükséges szolgáltatások, ami mellett technológiailag és szemléletében is innovatív módon szervezi közösséggé az ügyfeleket, a piaci szolgáltatókat és a banki szereplőket a platform. 

Kiknek szól a BUPA?

A platform víziója abból az ügyféligényből született meg, amelyre a magyar bankszakma mindeddig nem tudott választ adni: a mikro- és kisvállalkozások problémáinak egy helyen való megoldására. A kkv-szektort működését feltáró kutatásainkból egyértelműen kiolvasható, hogy a kezdő (és leendő) vállalkozóknak rengeteg kételye, kérdése van, amelyek megválaszolására törekednek ugyan a szakmai fórumok, kamarák, illetve a szakmai szervezetek, de mindeddig igazi, átütő megoldás nem született arra, hogyan lehetne a vállalkozások indulását, működését és fejlesztését elősegíteni, professzionálisan és holisztikus módon támogatni. 

Évente 80-100 ezer új bejegyzésű önálló vállalkozás, illetve 20-30 ezer új társas vállalkozás születik a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint. Az MBH kutatásai alapján pedig az is elmondható, hogy már az indulás előtt számos olyan pillanat van, amikor a leendő vállalkozó megtorpan, visszalép. A BUPA – egyedülálló módon – ezen a ponton lép kapcsolatba a vállalkozást tervezőkkel: a cégalapítás megtervezésében is segítséget tud nyújtani, olyan információkkal, amelyek átsegítik ezeken a kritikus visszafordulási pontokon az indulást tervezőket. 

Platformon segítséget kapnak az induló vállalkozók ahhoz, hogy milyen adó-, illetve cégformát célszerű választaniuk a tevékenységükhöz. Kérhetnek könyvelői konzultációt, vagy továbbmehetnek a vállalkozásalapítás gyakorlati tennivalóihoz. Egyéni vállalkozás, vagy egyszemélyes kft. alapítása közül választhatnak, amennyiben szükséges, ügyvéddel is tudnak szerződni a folyamat során. Mindkét cégforma esetén lehetőség van állandó könyvelői szolgáltatás igénylésére: a rendszerben több mint 300 könyvelőből ajánlatai közül lehet választani.

Megoldást kínálnak továbbá a BUPA szolgáltatásai az induló vállalkozásoknak leginkább nehézséget okozó kritikus kérdésekben ((biztosítások, fizetési megoldások, könyvelés, jogi tanácsadás és szolgáltatás, HR szolgáltatások, iroda- és létesítménymenedzsment, IT feladatok, tudás és képességek fejlesztése, marketing és sales feladatok).

Mit kínálunk az ügyfeleknek?

Ügyféloldalról tekintve a BUPA erőssége a könnyű használhatóság, a megbízható és tapasztalt szakértői bázis, az állandó elérhetőség biztosítása és a maximális ügyfélélmény előtérbe helyezése. Az ügyfelek igényeit egyedi folyamatok kialakításával folyamatosan monitorozza a BUPA, így gyorsan és hatékonyan reagál nem csak a piac változásaira, de a megjelenő új igényekre is. 

A platform használhatósága kiemelt fontosságú: a leendő vállalkozó egy regisztrációt követően gyakorlatilag pár nap alatt végigviheti a cégalapítást, anélkül, hogy ehhez el kelljen hagynia a lakását. Mindezt nagyon kedvező költségek mellett (akár ingyenesen) teheti meg.

A stratégia fontos elemei a már működű vállalkozások is, kiemelt cél a vállalkozások napi működésének segítése, például megoldásokat ajánl olyan helyzetekre, mint egy könyvelőváltás, vagy jogi tanácsadás, támogatva a gyorsabb növekedésüket, segítve válaszadási képességeiket a folyamatosan változó, vagy váratlan gazdasági történésekre.

Az immáron 18. alkalommal megrendezett Mastercard - Év Bankja versenyen  a bankok és pénzügyi szolgáltatások leginnovatívabb, legeredetibb termék- és szolgáltatásfejlesztéseit, valamint példaértékű kezdeményezéseit díjazzák szakértő zsűri ítélete alapján. Az idei elismeréseket a február 8-án megrendezett gálán adták át.  

Ginzer Ildikó, az MBH standard kiszolgálásért felelős üzleti vezérigazgató-helyettese a Bupa kategóriagyőzelméhez kapcsolódóan elmondta:

„Programunk értékelésekor a zsűri pont azokat a jellemzőit ismerte el, amelyek miatt mi is büszkék vagyunk erre a platformra: innovatív és digitális megoldás, amely valódi megoldást, kézzelfogható segítséget nyújt a mikro- és kisvállalatoknak a költséghatékony működéshez, ami különösen fontos a jelenlegi gazdasági környezetben.” 

Mi a BUPA?

Az MBH Bank, és azon belül az MKV (mikro- és kisvállalati) üzletfejlesztés új digitális stratégiája azzal a céllal született meg, hogy a hagyományos (core) banki szolgáltatások mellett a mikro-, kis- és középvállalatok speciális igényeire szabott, úgynevezett beyond banking funkciók bevonásával nyújtson támogatást a kkv-knak, hogy elindítsák, működtessék és bővítsék vállalkozásukat. 

A BUPA platform egy olyan digitális, beyond banking piactér és közösség, ahol a vállalkozások minden szolgáltatást elérnek, amelyre a teljes életciklusuk alatt szükségük lehet, a vállalkozóvá válástól a mindennapi üzletmenetig. A magyar piacon egyedülálló módon egyetlen felületen megtalálhatók az ehhez szükséges szolgáltatások, ami mellett technológiailag és szemléletében is innovatív módon szervezi közösséggé az ügyfeleket, a piaci szolgáltatókat és a banki szereplőket a platform. 

Kiknek szól a BUPA?

A platform víziója abból az ügyféligényből született meg, amelyre a magyar bankszakma mindeddig nem tudott választ adni: a mikro- és kisvállalkozások problémáinak egy helyen való megoldására. A kkv-szektort működését feltáró kutatásainkból egyértelműen kiolvasható, hogy a kezdő (és leendő) vállalkozóknak rengeteg kételye, kérdése van, amelyek megválaszolására törekednek ugyan a szakmai fórumok, kamarák, illetve a szakmai szervezetek, de mindeddig igazi, átütő megoldás nem született arra, hogyan lehetne a vállalkozások indulását, működését és fejlesztését elősegíteni, professzionálisan és holisztikus módon támogatni. 

Évente 80-100 ezer új bejegyzésű önálló vállalkozás, illetve 20-30 ezer új társas vállalkozás születik a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint. Az MBH kutatásai alapján pedig az is elmondható, hogy már az indulás előtt számos olyan pillanat van, amikor a leendő vállalkozó megtorpan, visszalép. A BUPA – egyedülálló módon – ezen a ponton lép kapcsolatba a vállalkozást tervezőkkel: a cégalapítás megtervezésében is segítséget tud nyújtani, olyan információkkal, amelyek átsegítik ezeken a kritikus visszafordulási pontokon az indulást tervezőket. 

Platformon segítséget kapnak az induló vállalkozók ahhoz, hogy milyen adó-, illetve cégformát célszerű választaniuk a tevékenységükhöz. Kérhetnek könyvelői konzultációt, vagy továbbmehetnek a vállalkozásalapítás gyakorlati tennivalóihoz. Egyéni vállalkozás, vagy egyszemélyes kft. alapítása közül választhatnak, amennyiben szükséges, ügyvéddel is tudnak szerződni a folyamat során. Mindkét cégforma esetén lehetőség van állandó könyvelői szolgáltatás igénylésére: a rendszerben több mint 300 könyvelőből ajánlatai közül lehet választani.

Megoldást kínálnak továbbá a BUPA szolgáltatásai az induló vállalkozásoknak leginkább nehézséget okozó kritikus kérdésekben ((biztosítások, fizetési megoldások, könyvelés, jogi tanácsadás és szolgáltatás, HR szolgáltatások, iroda- és létesítménymenedzsment, IT feladatok, tudás és képességek fejlesztése, marketing és sales feladatok).

Mit kínálunk az ügyfeleknek?

Ügyféloldalról tekintve a BUPA erőssége a könnyű használhatóság, a megbízható és tapasztalt szakértői bázis, az állandó elérhetőség biztosítása és a maximális ügyfélélmény előtérbe helyezése. Az ügyfelek igényeit egyedi folyamatok kialakításával folyamatosan monitorozza a BUPA, így gyorsan és hatékonyan reagál nem csak a piac változásaira, de a megjelenő új igényekre is. 

A platform használhatósága kiemelt fontosságú: a leendő vállalkozó egy regisztrációt követően gyakorlatilag pár nap alatt végigviheti a cégalapítást, anélkül, hogy ehhez el kelljen hagynia a lakását. Mindezt nagyon kedvező költségek mellett (akár ingyenesen) teheti meg.

A stratégia fontos elemei a már működű vállalkozások is, kiemelt cél a vállalkozások napi működésének segítése, például megoldásokat ajánl olyan helyzetekre, mint egy könyvelőváltás, vagy jogi tanácsadás, támogatva a gyorsabb növekedésüket, segítve válaszadási képességeiket a folyamatosan változó, vagy váratlan gazdasági történésekre.