Kék-narancs ruhás rajzolt figura ugrik robot- és csillagikonok között, háttérben felszálló rakétával és lila alapon a Bupa MX3 Csoport arculatával.
Kék-narancs ruhás rajzolt figura ugrik robot- és csillagikonok között, háttérben felszálló rakétával és lila alapon a Bupa MX3 Csoport arculatával.
Kék-narancs ruhás rajzolt figura ugrik robot- és csillagikonok között, háttérben felszálló rakétával és lila alapon a Bupa MX3 Csoport arculatával.

BUPA Forrás AI Asszisztens: digitális segítőtárs a pályázatokhoz

BUPA Forrás AI Asszisztens: digitális segítőtárs a pályázatokhoz

BUPA Forrás AI Asszisztens: digitális segítőtárs a pályázatokhoz

  • A hazai vállalkozók és kkv-k számára a pályázati lehetőségek igazi kincsesbányát jelentenek – ugyanakkor gyakran nehezen átlátható, bonyolult útvesztőt is. 

  • A Peak új fejlesztése, a BUPA Forrás AI Asszisztens egy intelligens, de közérthető digitális tanácsadó, amely egyszerűsíti és gyorsítja a pályázati információk elérését.

  • Az új alkalmazás a GINOP Plusz és DINOP Plusz pályázatok feltételeinek megértését segíti.

  • A hazai vállalkozók és kkv-k számára a pályázati lehetőségek igazi kincsesbányát jelentenek – ugyanakkor gyakran nehezen átlátható, bonyolult útvesztőt is. 

  • A Peak új fejlesztése, a BUPA Forrás AI Asszisztens egy intelligens, de közérthető digitális tanácsadó, amely egyszerűsíti és gyorsítja a pályázati információk elérését.

  • Az új alkalmazás a GINOP Plusz és DINOP Plusz pályázatok feltételeinek megértését segíti.

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak

2025. jún. 16.

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak

2025. jún. 16.

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak

2025. jún. 16.

Mit tud a BUPA Forrás AI Asszisztens?

Mit tud a BUPA Forrás AI Asszisztens?

Mit tud a BUPA Forrás AI Asszisztens?

A BUPA Forrás AI Asszisztenst a BUPA digitális platformon új szolgáltatása. Célja, hogy egyszerűsítse a pályázati információk feldolgozását és lehetővé tegye azok összehasonlítását, ezzel támogatva a vállalkozókat a sikeres forrásbevonásban, valamint a pályázati információk közötti eligazodásban. 

A mesterséges intelligencia (Artificial Intelligence, AI) asszisztens kizárólag a BUPA által összeállított Tudásbázisra támaszkodik – nem keres az interneten, és nem próbál találgatni. Ha valamire nincs válasza a tudásbázisban, azt korrekt módon visszajelzi a felhasználónak.

Fontos korlát ugyanakkor, hogy a chatbot nem ismeri a felhasználó cégprofilját, előminősítési státuszát, tehát nem ad pontosan a kérdezőre szabott, azaz hiperperszonalizált válaszokat – de ez nem is cél. Ehelyett az általános eligazodásban segít, gyors és világos válaszokkal.

A cél nem kevesebb, mint hogy a vállalkozók a forrásokra vonatkozó specifikus kérdésekre azonnali, világos válaszokat kapjanak ahelyett, hogy hosszú pályázati dokumentációkban kutakodnának.

A BUPA Forrás AI Asszisztenst a BUPA digitális platformon új szolgáltatása. Célja, hogy egyszerűsítse a pályázati információk feldolgozását és lehetővé tegye azok összehasonlítását, ezzel támogatva a vállalkozókat a sikeres forrásbevonásban, valamint a pályázati információk közötti eligazodásban. 

A mesterséges intelligencia (Artificial Intelligence, AI) asszisztens kizárólag a BUPA által összeállított Tudásbázisra támaszkodik – nem keres az interneten, és nem próbál találgatni. Ha valamire nincs válasza a tudásbázisban, azt korrekt módon visszajelzi a felhasználónak.

Fontos korlát ugyanakkor, hogy a chatbot nem ismeri a felhasználó cégprofilját, előminősítési státuszát, tehát nem ad pontosan a kérdezőre szabott, azaz hiperperszonalizált válaszokat – de ez nem is cél. Ehelyett az általános eligazodásban segít, gyors és világos válaszokkal.

A cél nem kevesebb, mint hogy a vállalkozók a forrásokra vonatkozó specifikus kérdésekre azonnali, világos válaszokat kapjanak ahelyett, hogy hosszú pályázati dokumentációkban kutakodnának.

Miben segít konkrétan?

Miben segít konkrétan?

Miben segít konkrétan?

Az asszisztens a GINOP (Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program Plusz) és DIMOP (Digitális Megújulás Operatív Program Plusz) pályázatok feltételeinek megértését könnyíti meg.

A Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program Plusz, azaz a GINOP Plusz a 2021–2027-es uniós ciklus legnagyobb hazai programja, amely keretösszege 2300 milliárd forint. Célja a gazdasági növekedés ösztönzése, a versenyképesség növelése és a foglalkoztatás bővítése. Öt fő prioritás köré szerveződik: 

  • vállalkozásfejlesztés, 

  • kutatás-fejlesztés-innováció (K+F+I), 

  • munkaerőpiac, 

  • ifjúsági garancia és 

  • felsőoktatás-fejlesztés.

A Digitális Megújulás Operatív Program Plusz, azaz a DIMOP Plusz célja, hogy Magyarország digitális versenyképességét növelje, többek között az alábbiak mentén:

  • vállalati innováció és digitális transzformáció elősegítése,

  • zöld és high-tech megoldások támogatása,

  • fizikai hozzáférés (pl. hálózati infrastruktúra) bővítése,

  • digitális kompetenciák és oktatás fejlesztése.

Az asszisztens a GINOP (Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program Plusz) és DIMOP (Digitális Megújulás Operatív Program Plusz) pályázatok feltételeinek megértését könnyíti meg.

A Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program Plusz, azaz a GINOP Plusz a 2021–2027-es uniós ciklus legnagyobb hazai programja, amely keretösszege 2300 milliárd forint. Célja a gazdasági növekedés ösztönzése, a versenyképesség növelése és a foglalkoztatás bővítése. Öt fő prioritás köré szerveződik: 

  • vállalkozásfejlesztés, 

  • kutatás-fejlesztés-innováció (K+F+I), 

  • munkaerőpiac, 

  • ifjúsági garancia és 

  • felsőoktatás-fejlesztés.

A Digitális Megújulás Operatív Program Plusz, azaz a DIMOP Plusz célja, hogy Magyarország digitális versenyképességét növelje, többek között az alábbiak mentén:

  • vállalati innováció és digitális transzformáció elősegítése,

  • zöld és high-tech megoldások támogatása,

  • fizikai hozzáférés (pl. hálózati infrastruktúra) bővítése,

  • digitális kompetenciák és oktatás fejlesztése.

Hogyan működik a BUPA AI asszisztens?

Hogyan működik a BUPA AI asszisztens?

Hogyan működik a BUPA AI asszisztens?

A felhasználó egyszerűen felteheti kérdését, például:

„Milyen dokumentumokat kell benyújtani a GINOP Plusz pályázathoz?”

„Mi az a Cash Flow táblázat és hol találom?”

„Meddig lehet beadni a DIMOP pályázatot?”

„Milyen típusú beruházásra lehet támogatást igényelni?”

A bevezető kérdés 

„Milyen támogatásra szeretnél pályázni?”

 – után a felhasználó több lehetőség közül választhat (például eszközbeszerzés, szoftverfejlesztés stb.), így azonnal releváns válaszokat kap.

A válaszok a Tudásbázis alapján készülnek, magyar nyelven, érthetően és lényegre törően. A dokumentumokra való hivatkozások esetén a rendszer jelzi a források dátumát is, ami különösen fontos a gyakran változó pályázati környezetben.

A rendszer - a fentiek mellett - proaktívan javasol kérdéseket is a beszélgetés kontextusa alapján, ezzel is segítve a felhasználókat a kérdésfeltevésben.

Ha a felhasználó olyan kérdést tesz fel, amely személyes előminősítést igényelne (például: „Az én cégem, az XY Kft, mire jogosult?”), az asszisztens automatikusan egyéni konzultációra irányítja a felhasználót az innomine group Kft. tanácsadó csapatához. Ez a megoldás egyfajta digitális híd a self-service tájékozódás és a személyes tanácsadás között.

A felhasználó egyszerűen felteheti kérdését, például:

„Milyen dokumentumokat kell benyújtani a GINOP Plusz pályázathoz?”

„Mi az a Cash Flow táblázat és hol találom?”

„Meddig lehet beadni a DIMOP pályázatot?”

„Milyen típusú beruházásra lehet támogatást igényelni?”

A bevezető kérdés 

„Milyen támogatásra szeretnél pályázni?”

 – után a felhasználó több lehetőség közül választhat (például eszközbeszerzés, szoftverfejlesztés stb.), így azonnal releváns válaszokat kap.

A válaszok a Tudásbázis alapján készülnek, magyar nyelven, érthetően és lényegre törően. A dokumentumokra való hivatkozások esetén a rendszer jelzi a források dátumát is, ami különösen fontos a gyakran változó pályázati környezetben.

A rendszer - a fentiek mellett - proaktívan javasol kérdéseket is a beszélgetés kontextusa alapján, ezzel is segítve a felhasználókat a kérdésfeltevésben.

Ha a felhasználó olyan kérdést tesz fel, amely személyes előminősítést igényelne (például: „Az én cégem, az XY Kft, mire jogosult?”), az asszisztens automatikusan egyéni konzultációra irányítja a felhasználót az innomine group Kft. tanácsadó csapatához. Ez a megoldás egyfajta digitális híd a self-service tájékozódás és a személyes tanácsadás között.

A cél: időt spórolni, információt adni

A cél: időt spórolni, információt adni

A cél: időt spórolni, információt adni

A vállalkozók és kkv-k számára az idő túl értékes, a pályázati rendszerek pedig sokszor túl bonyolultak. A BUPA Forrás AI Asszisztens célja, hogy e komplexitást csökkentse, és olyan közérthető segítséget nyújtson digitálisan, amely kiegészíti, de nem helyettesíti a mélyebb szakmai támogatást.

A BUPA platformon számos a vállalkozások forráshoz jutását segítő szolgáltatás

  • előzetes jogosultságvizsgálat

  • rendszeres online workshopok

  • pályázati tanácsadás  

érhető el a felhasználók számára. Ezekről bővebben az innen elérhető oldalon tájékozódhatsz. 

A vállalkozók és kkv-k számára az idő túl értékes, a pályázati rendszerek pedig sokszor túl bonyolultak. A BUPA Forrás AI Asszisztens célja, hogy e komplexitást csökkentse, és olyan közérthető segítséget nyújtson digitálisan, amely kiegészíti, de nem helyettesíti a mélyebb szakmai támogatást.

A BUPA platformon számos a vállalkozások forráshoz jutását segítő szolgáltatás

  • előzetes jogosultságvizsgálat

  • rendszeres online workshopok

  • pályázati tanácsadás  

érhető el a felhasználók számára. Ezekről bővebben az innen elérhető oldalon tájékozódhatsz.