Mitől fogják az ügyfelek szeretni az ajánlatunkat?

Mitől fogják az ügyfelek szeretni az ajánlatunkat?

Mitől fogják az ügyfelek szeretni az ajánlatunkat?

  • Amikor új vállalkozást indítunk, a kritikus pont, hogy versenyképes értékajánlatot kínáljunk leendő ügyfeleinknek.

  • Ennek eszköze az értékajánlat-tervezés.

  • Az értékajánlat-tervezés folyamatos figyelmet igényel: figyelnünk kell arra, hogy ügyfeleink igényei változnak, amire reagálnunk kell kínálatunk finomításával, változtatásával.

  • Amikor új vállalkozást indítunk, a kritikus pont, hogy versenyképes értékajánlatot kínáljunk leendő ügyfeleinknek.

  • Ennek eszköze az értékajánlat-tervezés.

  • Az értékajánlat-tervezés folyamatos figyelmet igényel: figyelnünk kell arra, hogy ügyfeleink igényei változnak, amire reagálnunk kell kínálatunk finomításával, változtatásával.

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak

2024. márc. 25.

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak

2024. márc. 25.

Peak logó fekete neonzöld háttéren

Peak

2024. márc. 25.

Nagyon kevés olyan vállalkozás van, ahol nem okoz fejtörést az, hogyan tűnjön ki a versenytársak közül. Pedig a módszer ehhez nem lehetetlen: „csak” meg kell értenünk az ügyfeleink igényeit, és a termékeinket, szolgáltatásainkat ezekhez kell igazítanunk. Cikkünkben megmutatjuk, hogy milyen folyamaton érdemes végigmenni ahhoz, hogy értékajánlatunk vonzó legyen leendő vevőinknek. 
 

Nagyon kevés olyan vállalkozás van, ahol nem okoz fejtörést az, hogyan tűnjön ki a versenytársak közül. Pedig a módszer ehhez nem lehetetlen: „csak” meg kell értenünk az ügyfeleink igényeit, és a termékeinket, szolgáltatásainkat ezekhez kell igazítanunk. Cikkünkben megmutatjuk, hogy milyen folyamaton érdemes végigmenni ahhoz, hogy értékajánlatunk vonzó legyen leendő vevőinknek. 
 

Milyen a vonzó értékajánlat?

Milyen a vonzó értékajánlat?

Milyen a vonzó értékajánlat?

Az értékajánlat-tervezés folyamata amellett, hogy meghatározza leendő a termékünket vagy szolgáltatásunkat, az üzleti modellbe is beilleszti azokat. (Az üzleti modell tervezéséről, az itt és itt elérhető blogbejegyzésekben olvashatsz.)
Ahhoz, hogy idáig eljussunk, végig kell mennünk a tervezés folyamatán: 

Az értékajánlat-tervezés folyamata amellett, hogy meghatározza leendő a termékünket vagy szolgáltatásunkat, az üzleti modellbe is beilleszti azokat. (Az üzleti modell tervezéséről, az itt és itt elérhető blogbejegyzésekben olvashatsz.)
Ahhoz, hogy idáig eljussunk, végig kell mennünk a tervezés folyamatán: 

1. Szerezzünk információkat arról, hogy mit szeretnének az ügyfeleink!

1. Szerezzünk információkat arról, hogy mit szeretnének az ügyfeleink!

1. Szerezzünk információkat arról, hogy mit szeretnének az ügyfeleink!

Ezt megtehetjük ügyfélinterjúkkal, kutatásokkal, adatgyűjtésekkel, sőt lehetnek saját feltételezéseink is az ügyfeleink igényeiről. Az információk gyűjtésénél legyünk alaposak, és figyeljünk a kapott információk kontextusára is: ne elégedjünk meg annyival, hogy tudjuk, hogy egy feladat/termék/szolgáltatás fontos az ügyfeleink számára, azt is értsük meg, hogy miért! 

Ezt megtehetjük ügyfélinterjúkkal, kutatásokkal, adatgyűjtésekkel, sőt lehetnek saját feltételezéseink is az ügyfeleink igényeiről. Az információk gyűjtésénél legyünk alaposak, és figyeljünk a kapott információk kontextusára is: ne elégedjünk meg annyival, hogy tudjuk, hogy egy feladat/termék/szolgáltatás fontos az ügyfeleink számára, azt is értsük meg, hogy miért! 

2. Készítsünk ügyfélprofilt!

2. Készítsünk ügyfélprofilt!

2. Készítsünk ügyfélprofilt!

Ehhez rendszerezzük az ügyfelek elvárásairól szóló információinkat, egyrészt annak érdekében, hogy a későbbiekben bármikor vissza tudjunk nyúlni azokhoz, másrészt azért, mert amikor összesítjük az információkat, sokat tisztulnak a részletek, és mélyebben, összefüggéseiben megérthetjük ügyfeleink céljait. 

Ehhez rendszerezzük az ügyfelek elvárásairól szóló információinkat, egyrészt annak érdekében, hogy a későbbiekben bármikor vissza tudjunk nyúlni azokhoz, másrészt azért, mert amikor összesítjük az információkat, sokat tisztulnak a részletek, és mélyebben, összefüggéseiben megérthetjük ügyfeleink céljait.